Crm Marketing Executive (Mandarin Speaker)

GMO Holding Sdn Bhd

  • Johor Bahru, Johor
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 1 hari lepas
MohonKelayakan
  • Kelayakan minimum: Diploma dan ke atas
  • Bahasa yang diperlukan: Mandarin & Inggeris
  • Kemahiran yang diperlukan: Pemasaran CRM, Kefasihan Bahasa Mandarin, Strategi Pemasaran, Pengurusan Hubungan Pelanggan
  • Calon yang mempunyai pengalaman berkaitan akan diberi keutamaan
  • Mempunyai kemahiran analisis data
  • Kemahiran komunikasi yang baik
  • Proaktif dengan pemikiran kreatif
  • Waktu bekerja: 7.5 jam
  • Lokasi kerja: No 1-01, Jalan Mutiara Emas 2/6, Taman Mount Austin, 81100 Johor Bahru.
TanggungjawabPengurusan Perhubungan Pelanggan (Sistem Keahlian)
  • Menyelenggara dan mengendalikan sistem CRM untuk memastikan data pelanggan yang lengkap dan tepat.
  • Membahagikan kumpulan pelanggan (contohnya, pelanggan baharu, pelanggan aktif, pelanggan tidak aktif, VIP, dll.).
  • Menganalisis tabiat perbelanjaan pelanggan dan tahap aktiviti keahlian untuk membangunkan strategi bagi meningkatkan kesetiaan.
Pemasaran Keahlian
  • Merancang dan melaksanakan program pemasaran, seperti mata ganjaran, ganjaran tier, dan hadiah hari jadi.
  • Menjejaki keberkesanan program keahlian (kadar pertumbuhan ahli, kadar pengekalan, dan kadar pembelian semula).
  • Menyelaras dengan pasukan operasi untuk melaksanakan tawaran dan promosi ahli.
  • Menyampaikan promosi peribadi, acara perayaan, dan tawaran eksklusif secara berkala kepada segmen pelanggan yang berbeza.
  • Memastikan semua komunikasi pelanggan adalah selaras dengan penjenamaan.
Analisis Data, Pelaporan, dan Pengoptimuman Berterusan
  • Menganalisis prestasi kempen (kadar klik-tayang, kadar penukaran).
  • Sentiasa menyelidik trend automasi pemasaran.
  • Mengumpul maklum balas pelanggan untuk mengoptimumkan pengalaman ahli dan kempen pemasaran.
  • Memulakan kaedah penglibatan pelanggan yang inovatif untuk meningkatkan kesetiaan pelanggan dan jualan.
Kerjasama Antara Jabatan
  • Bekerjasama rapat dengan Pemasaran dan Operasi.
  • Memastikan aktiviti pemasaran selaras dengan komunikasi jenama keseluruhan dan promosi kedai.
  • Menggalakkan pemahaman dan penerimaan program keahlian oleh pasukan barisan hadapan.
Manfaat
  • Persekitaran kerja yang baik
  • Minuman dan makanan ringan disediakan di pantri
  • Peluang kemajuan kerjaya
KemahiranCRM Marketing Mandarin Language Proficiency Marketing Strategy Customer Relationship ManagementPeringatan PentingJangan pernah kongsikan maklumat bank atau kad kredit anda semasa memohon pekerjaan. Elakkan membuat sebarang pembayaran atau mengisi survey yang tidak berkaitan. Jika ada yang mencurigakan, sila laporkan iklan pekerjaan ini segera.

Maukerja

Pekerjaan yang sama

  • Marketing Executive

    Energy Team Sdn Bhd

    • Johor Bahru, Johor
    Mohon Kelayakan Calon mestilah memiliki sekurang-kurangnya Diploma/Ijazah dalam Pemasaran, Perniagaan, Komunikasi Massa, atau bidang berkaitan. Minimum 3 tahun pengalaman ker…
    • 6 hari lepas
  • Sales Executive Cum Site Supervisor

    Zamoza Group Sdn Bhd

    • Johor Bahru, Johor
    Mohon Kelayakan Warganegara Malaysia. Berumur 25-40 Tahun Kelayakan diploma Mempunyai kenderaan sendiri Mempunyai pengalaman atau pengetahuan asas berkaitan pengurusan tan…
    • 1 hari lepas
  • Sales Executive-Mandarin Speaker Needed

    Kasder International Group (Malaysia) SDN. BHD.

    • Johor Bahru, Johor
    Mohon Kelayakan Bersedia untuk kerap melakukan perjalanan ke bandar-bandar seperti Johor, Pulau Pinang, Kuala Lumpur dan Singapura apabila diperlukan. Mempunyai kenderaan sen…
    • 9 hari lepas