Account Clerk

  • Kuala Lumpur
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 15 hari lepas
Urgent Recruitment Vacancy : Account Clerk (Position: 2) Full time Responsibilities Able to prepare invoices, payment voucher, petty cash, maintain financial record, filing, and other account/admin tasks assigned by superior. Qualifications Must have at least 1-2 years working experiences handle accounts and admins. Computer Literate. Willing to learn and take new challenges . Fast learners and able to work in team. Must have own transport to work in Ecocity KL area. Able to start work immediately or can give short period of notice. Show more Show less

foundit

Pekerjaan yang sama

  • Account Clerk

    Andromeda Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Mahir dalam kemasukan data dan pemprosesan invois dengan tahap ketepatan yang tinggi. Pengetahuan asas tentang prinsip dan amalan perakaunan. Mahir menggunak…
    • 4 hari lepas
  • Admin Clerk

    Andromeda Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Calon Wanita Melayu diutamakan kerana sifat kerja dan keperluan pengendalian pelanggan. Mampu berkomunikasi dengan lancar dalam Bahasa Mandarin dan Bahasa Mal…
    • 5 hari lepas
  • Billing Clerk

    Sys Automobile Hartamas Sdn Bhd

    • Sri Hartamas, Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Diploma dalam bidang Perakaunan, Kewangan, atau bidang berkaitan. Jawatan peringkat permulaan; graduan baru digalakkan untuk memohon. Mahir dalam kemasukan d…
    • 1 hari lepas