Account Clerk

  • Kuala Lumpur
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 28 hari lepas
Responsibilities Must able to handle accounts and admin tasks including write payment voucher, invoices, payments, petty cash and others tasks. Assist in monthly financial reports Able to record summary and do filing. Able to accept tasks assigned by superior. Qualifications Must have at least 1-2 years experiences handling accounts and admin. Computer literate. Fast learners, willing to learn and able to work independently. Must have own transport to office location at Ecocity KL (opposite Green Mall) . Training will be provided. Show more Show less

foundit

Pekerjaan yang sama

  • Account Clerk

    Andromeda Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Mahir dalam kemasukan data dan pemprosesan invois dengan tahap ketepatan yang tinggi. Pengetahuan asas tentang prinsip dan amalan perakaunan. Mahir menggunak…
    • 4 hari lepas
  • Admin Clerk

    Andromeda Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Calon Wanita Melayu diutamakan kerana sifat kerja dan keperluan pengendalian pelanggan. Mampu berkomunikasi dengan lancar dalam Bahasa Mandarin dan Bahasa Mal…
    • 5 hari lepas
  • Billing Clerk

    Sys Automobile Hartamas Sdn Bhd

    • Sri Hartamas, Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Diploma dalam bidang Perakaunan, Kewangan, atau bidang berkaitan. Jawatan peringkat permulaan; graduan baru digalakkan untuk memohon. Mahir dalam kemasukan d…
    • 1 hari lepas