HR Cum Admin (Mandarin Speaker)

Wood Press Studio Sdn Bhd

  • Selangor
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 20 hari lepas
MohonKelayakan
  • Proficiency in English and Mandarin is an advantage
  • Candidate possesses at least a Certificate / Diploma or above
  • Minimum 1-2 year of experience in HR and administrative roles
  • Able to multitask
Tanggungjawab
  • Handle HR administrative matters
  • Manage basic office admin, contracts & documentation
  • Carry out any ad hoc duties as assigned by management.
Manfaat
  • Attractive Annual Leave Entitlements
  • Free Snacks & Beverages
  • Free Employee Parking
  • Good and Positive Working Environment
  • Medical Claim
  • EPF SOCSO
Manfaat tambahan
  • 5 Working Days
KemahiranAttention to detailPeringatan PentingJangan pernah kongsikan maklumat bank atau kad kredit anda semasa memohon pekerjaan. Elakkan membuat sebarang pembayaran atau mengisi survey yang tidak berkaitan. Jika ada yang mencurigakan, sila laporkan iklan pekerjaan ini segera.

Maukerja

Pekerjaan yang sama

  • Account Cum Admin Assistant (Mandarin Speaker)

    Seating Spectrum Sdn Bhd

    • Banting, Selangor
    Mohon Kelayakan Diploma dalam bidang Perakaunan, Pentadbiran Perniagaan, atau bidang berkaitan. Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman yang relevan dalam perakaunan dan pentad…
    • 24 hari lepas
  • Sales Admin Executive-Mandarin Speaker Needed

    AGA Prestige Advisory

    • Pusat Bandar Puchong, Selangor
    • Puchong, Selangor
    e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-022ac819> Sales Admin R…
    • 6 hari lepas
  • Admin Assistant (Mandarin Speaker)

    Hean International Sdn Bhd

    • Puchong, Selangor
    Mohon Kelayakan Calon mesti mempunyai sekurang-kurangnya Diploma dalam bidang berkaitan. Kemahiran yang diperlukan: Sokongan Pentadbiran, Kemahiran Komunikasi, dan mahir dala…
    • 10 hari lepas