Customer Service Executive (Cantonese Speaking)
Pacific Enterprise Solutions Sdn Bhd
- Kuala Lumpur
- Tetap
- Sepenuh masa
- Kemahiran bertutur dalam Bahasa Kantonis adalah WAJIB
- Mahir dalam penulisan dan pertuturan Bahasa Kantonis, Mandarin dan Inggeris
- Minimum SPM atau diploma
- Sekurang-kurangnya 1-3 tahun pengalaman dalam perkhidmatan pelanggan adalah diutamakan
- Boleh bekerja secara berdikari
- Mempunyai sikap yang baik dan semangat berpasukan
- Menjawab pertanyaan pelanggan dan rakan kongsi mengenai: Pertanyaan dan pengaturan logistik, harga, maklum balas dan aduan melalui telefon dan platform dalam talian.
- Mengekalkan pengetahuan yang komprehensif mengenai perkhidmatan syarikat untuk membantu pelanggan dengan berkesan dan memberikan maklumat yang tepat.
- Bersikap fleksibel dan mudah menyesuaikan diri dengan perubahan keperluan pelanggan, polisi syarikat, dan kemajuan teknologi dalam bidang perkhidmatan pelanggan.
- Mengumpulkan maklum balas pelanggan mengenai produk, perkhidmatan, dan pengalaman keseluruhan untuk memberikan pandangan bagi meningkatkan penawaran syarikat.
- Gaji sehingga RM4,500 (termasuk elaun)
- Tidak perlu menjual
- EPF, SOCSO dan EIS disediakan
- 12 hari Cuti Tahunan, 14 hari cuti sakit
- Tuntutan Perubatan
- 5 hari bekerja
- 9 jam kerja setiap hari dengan 1 jam rehat makan
- Jadual kerja berasaskan syif (secara bergilir)
- Bekerja untuk syarikat logistik HK yang tersenarai
- Lokasi Pejabat: Megan Avenue 2
- 5 Working Days
- Training Provided
- Allowance Provided
Maukerja