Customer Service Executive (Cantonese Speaking)

Pacific Enterprise Solutions Sdn Bhd

  • Kuala Lumpur
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 23 jam lepas
MohonKelayakan
  • Kemahiran bertutur dalam Bahasa Kantonis adalah WAJIB
  • Mahir dalam penulisan dan pertuturan Bahasa Kantonis, Mandarin dan Inggeris
  • Minimum SPM atau diploma
  • Sekurang-kurangnya 1-3 tahun pengalaman dalam perkhidmatan pelanggan adalah diutamakan
  • Boleh bekerja secara berdikari
  • Mempunyai sikap yang baik dan semangat berpasukan
Tanggungjawab
  • Menjawab pertanyaan pelanggan dan rakan kongsi mengenai: Pertanyaan dan pengaturan logistik, harga, maklum balas dan aduan melalui telefon dan platform dalam talian.
  • Mengekalkan pengetahuan yang komprehensif mengenai perkhidmatan syarikat untuk membantu pelanggan dengan berkesan dan memberikan maklumat yang tepat.
  • Bersikap fleksibel dan mudah menyesuaikan diri dengan perubahan keperluan pelanggan, polisi syarikat, dan kemajuan teknologi dalam bidang perkhidmatan pelanggan.
  • Mengumpulkan maklum balas pelanggan mengenai produk, perkhidmatan, dan pengalaman keseluruhan untuk memberikan pandangan bagi meningkatkan penawaran syarikat.
Manfaat
  • Gaji sehingga RM4,500 (termasuk elaun)
  • Tidak perlu menjual
  • EPF, SOCSO dan EIS disediakan
  • 12 hari Cuti Tahunan, 14 hari cuti sakit
  • Tuntutan Perubatan
  • 5 hari bekerja
  • 9 jam kerja setiap hari dengan 1 jam rehat makan
  • Jadual kerja berasaskan syif (secara bergilir)
  • Bekerja untuk syarikat logistik HK yang tersenarai
  • Lokasi Pejabat: Megan Avenue 2
Manfaat tambahan
  • 5 Working Days
  • Training Provided
  • Allowance Provided
KemahiranCommunication Skills (Cantonese) Problem Solving Customer Service Active Listening Conflict Resolution Empathy Time ManagementPeringatan PentingJangan pernah kongsikan maklumat bank atau kad kredit anda semasa memohon pekerjaan. Elakkan membuat sebarang pembayaran atau mengisi survey yang tidak berkaitan. Jika ada yang mencurigakan, sila laporkan iklan pekerjaan ini segera.

Maukerja

Pekerjaan yang sama

  • Customer Service Executive

    Delitea Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan 21-32 y/o Fasih dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris & Mandarin Mempunyai etika kerja yang baik, sikap positif & kemahiran komunikasi yang baik Boleh beke…
    • 6 hari lepas
  • Customer Service Executive (Mandarin Speaker)

    Axis Global

    • Kuala Lumpur
    e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-022ac819> Eksekutif Khidm…
    • 7 hari lepas
  • Customer Service Executive

    Wealth Mastery Academy

    • Kuala Lumpur
    e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-022ac819> Eksekutif Khidm…
    • 7 hari lepas