Customer Service Executive (Mandarin Speaker)

Axis Global

  • Kuala Lumpur
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 6 hari lepas
e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-022ac819>Eksekutif Khidmat Pelanggan (bertutur Mandarin)ReportFollowMYR2,800 - MYR3,500 Per MonthKL City,Fresh GraduatesBe an early applicant!Posted 3 days ago • Closing 10 Oct 2025Be an early applicant!SaveApplyRequirements
  • Kemahiran bertutur dan menulis dalam Bahasa Mandarin adalah wajib.
  • Kemahiran komunikasi dan interpersonal yang sangat baik.
  • Keupayaan untuk menyelesaikan masalah dan membuat keputusan yang berkesan.
  • Berorientasikan pelanggan dan komited untuk memberikan perkhidmatan yang cemerlang.
  • Mampu bekerja secara berpasukan dan juga secara individu.
  • Bersedia untuk bekerja di lokasi Kuala Lumpur.
  • Pemohon yang baru tamat pengajian digalakkan untuk memohon.
Responsibilities
  • Bertindak sebagai titik hubungan utama untuk pelanggan berbahasa Mandarin, memberikan sokongan yang cemerlang dan menyelesaikan pertanyaan mereka dengan segera dan profesional.
  • Mengendalikan pertanyaan dan aduan pelanggan melalui telefon, e-mel, dan saluran lain dalam bahasa Mandarin, memastikan semua interaksi direkodkan dengan tepat dalam sistem CRM.
  • Menyediakan maklumat yang tepat dan lengkap mengenai produk dan perkhidmatan syarikat kepada pelanggan berbahasa Mandarin, membantu mereka membuat keputusan yang tepat.
  • Menyelesaikan masalah pelanggan dengan cekap dan berkesan, termasuk menyiasat aduan, menawarkan penyelesaian yang sesuai, dan membuat susulan untuk memastikan kepuasan pelanggan.
  • Mengekalkan pengetahuan yang mendalam mengenai produk dan perkhidmatan syarikat, serta dasar dan prosedur syarikat, untuk memberikan sokongan yang berkualiti tinggi.
  • Bekerjasama dengan jabatan lain, seperti jualan, untuk menyelesaikan isu pelanggan dan meningkatkan pengalaman pelanggan secara keseluruhan.
  • Mengenal pasti dan melaporkan trend dan isu pelanggan kepada pengurusan, membantu dalam penambahbaikan produk dan perkhidmatan.
Benefits
  • Cuti Sakit
  • Cuti Tahunan
  • Insurans Kesihatan
  • KWSP
  • PERKESO
  • Cuti Paterniti dan Materniti
  • Elaun Pemeriksaan Kesihatan
  • Laptop Percuma untuk Kerja
  • Pakaian Kasual pada hari Jumaat
  • Pengangkutan Awam yang Berdekatan (1 min dari Monorail Bukit Nanas Station)
  • Tiada Kerja Lebih Masa
  • Makanan Pantry Tanpa Had
  • Sila WA saya(Kelly), (0/1/8/2/8/4/2/4/3/1)
Additional Benefits
  • 5 Working Days
  • Near to Public Transport
  • Training Provided
SkillsCommunication Skills Problem Solving Customer ServiceImportant InformationNever provide your bank or credit card details when applying for jobs. Do not transfer any money or complete unrelated online surveys. If you see something suspicious, Report this Job ad.

Maukerja

Pekerjaan yang sama

  • Customer Service Executive (Cantonese Speaking)

    Pacific Enterprise Solutions Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Kemahiran bertutur dalam Bahasa Kantonis adalah WAJIB Mahir dalam penulisan dan pertuturan Bahasa Kantonis, Mandarin dan Inggeris Minimum SPM atau diploma S…
    • 23 jam lepas
  • Customer Service Executive

    Delitea Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan 21-32 y/o Fasih dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris & Mandarin Mempunyai etika kerja yang baik, sikap positif & kemahiran komunikasi yang baik Boleh beke…
    • 6 hari lepas
  • Customer Service Executive

    Wealth Mastery Academy

    • Kuala Lumpur
    e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-022ac819> Eksekutif Khidm…
    • 7 hari lepas