Customer Service Healthcare华语和广东话

Manpower

  • Kuala Lumpur
  • Tetap
  • Sepenuh masa
  • 10 hari lepas
e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-022ac819>Khidmat Pelanggan Penjagaan Kesihatan华语和广东话ReportFollowMYR4,500 - MYR5,000 Per MonthKL City,Fresh GraduatesBe an early applicant!Posted an hour ago • Closing 13 Jan 2026Be an early applicant!SaveApplyRequirements
  • Calon mesti memiliki sekurang-kurangnya Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau 'O' Level.
  • Kemahiran komunikasi yang sangat baik dalam Bahasa Mandarin dan Bahasa Inggeris adalah wajib.
  • Keupayaan untuk bertutur dalam Bahasa Kantonis adalah satu kelebihan.
  • Mempunyai pengetahuan asas dalam bidang penjagaan kesihatan adalah satu kelebihan.
  • Kemahiran perkhidmatan pelanggan yang terbukti, termasuk keupayaan untuk mendengar secara aktif dan menunjukkan empati.
  • Berkebolehan untuk menyelesaikan masalah dengan berkesan dan cekap.
  • Mahir dalam kemasukan data dan penggunaan sistem komputer.
  • Bersedia untuk bekerja di lokasi di Kuala Lumpur.
Responsibilities
  • Bertanggungjawab untuk menjawab pertanyaan pelanggan mengenai produk dan perkhidmatan penjagaan kesihatan dalam bahasa Mandarin, Inggeris dan dialek Kantonis.
  • Memberikan sokongan pelanggan yang cemerlang melalui telefon, e-mel dan saluran lain, memastikan semua pertanyaan diselesaikan dengan cekap dan berkesan.
  • Mengekalkan pengetahuan yang mendalam tentang produk dan perkhidmatan penjagaan kesihatan syarikat untuk memberikan maklumat yang tepat dan terkini kepada pelanggan.
  • Merekod dan mengemas kini maklumat pelanggan dan interaksi dalam sistem pangkalan data dengan tepat dan teliti.
  • Menangani aduan pelanggan dengan profesionalisme dan empati, berusaha untuk menyelesaikan isu-isu tersebut dengan cepat dan memuaskan.
  • Bekerjasama dengan jabatan lain untuk menyelesaikan masalah pelanggan dan meningkatkan kualiti perkhidmatan.
  • Menyediakan sokongan pentadbiran dan bantuan kepada pasukan perkhidmatan pelanggan seperti yang diperlukan.
Benefits
  • Cuti Sakit
  • Cuti Tahunan
  • Insurans Kesihatan
  • KWSP
  • PERKESO
Additional Benefits
  • 5 Working Days
  • Training Provided
  • Allowance Provided
  • Staff Activities
SkillsCustomer Service Healthcare Knowledge Communication Skills Problem Solving Empathy Active Listening Data EntryImportant InformationNever provide your bank or credit card details when applying for jobs. Do not transfer any money or complete unrelated online surveys. If you see something suspicious, Report this Job ad.

Maukerja

Pekerjaan yang sama

  • Customer Service Officer

    Elite Advance Service

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Calon mesti mempunyai sekurang-kurangnya Diploma dalam bidang berkaitan. Kemahiran komunikasi yang sangat baik dalam Bahasa Inggeris dan Mandarin (lisan dan b…
    • 17 hari lepas
  • Customer Service Executive (Cantonese Speaking)

    Pacific Enterprise Solutions Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Kemahiran bertutur dalam Bahasa Kantonis adalah WAJIB Mahir dalam penulisan dan pertuturan Bahasa Kantonis, Mandarin dan Inggeris Minimum SPM atau diploma S…
    • 1 hari lepas
  • Customer Service Mandarin

    Agensi Pekerjaan Mango Global Technologies Sdn Bhd

    • Kuala Lumpur
    Mohon Kelayakan Calon mesti memiliki sekurang-kurangnya SPM Pengalaman/pengetahuan dalam perkhidmatan pelanggan Fasih berbahasa Mandarin dan Inggeris Graduan baru digalakka…
    • 1 hari lepas